Scandal după Black Friday. Zeci de plângeri după înşelăciunile magazinelor

Scandal după Black Friday, românii au înroșit linia telefonică a Protecției Consumatorului şi au depus o mulţime de plângeri. Oamenii se plâng că unii comercianți au crescut prețurile înainte de promoție sau că, deși au selectat produse în coșul de cumpărături de pe site-uri, acestea apăreau indisponibile în câteva secunde, informează România TV.

Încă de vineri, de la primele ore de Black Friday au apărut câteva zeci de sesizări la Protecţia Consumatorilor. Românii s-au arătat nemulţumiţi de faptul că la magazinele online, după selectarea unui produs, acestea apăreau ca fiind indisponibile.

Jumătate dintre tranzacţii s-au făcut de pe telefon, iar o altă nemulţumire a românilor a fost aceea că unele magazine au crescut preţurile cu o săptămână, sau chiar două înainte de Black Friday.

Reprezentanţii de la Protecţia Consumatorului spun că se aşteaptă şi la plângeri legate de perioada de livrare a produselor, aşa cum s-a întâmplat de altfel şi în ceilalţi ani. Sursa: romaniatv.net

68 total views, 1 views today

scree908ghfhjhknshot_4-copy
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.Flamanzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Or

Your email address will not be published. Required fields are marked *